معنی زندگی

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 9 مرداد 1385 ساعت 03:13 ق.ظ

سلام با تشکر از زحماتتون اگر می خواهید در مورد:آیا قران از جانب خدا آمده است؟ و یا کاردستی محمد است؟ تناقضات قرآن و اشکالات علمی موجود در متن قرآن و زنان پیامبراسلام!!! و احادیث که نشانگر علم لا یتناهی ائمه!!!... بیشتر بدانید به این ادرس سری بزنیدwww.alcoran.blogsky.com

فهیمه دوشنبه 9 مرداد 1385 ساعت 03:25 ق.ظ http://dozd_del.blogsky.com

سلام
خسته نباشین

یه روز عشقت رو دزدیدم و برای اینکه جاش مطمئن باشه اون رو تو قلبم قایم کردم اما نمی دونستم که یه روز برای اینکه اون رو پس بگیری قلبم رو می شکنی

خوش باشین
خدانگهدار

سلام
ممنون از اینکه به وبلاگ حقیر من سر زدین
من خیلی دوست دارم که با شما بیشتر اسنا شم
من هر وقت که وقت کردم به وبلاگ شما سر میزنم
قربان شما
بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد